13 december

14 december 2016 - Benidorm, Spanje

We moeten de draad weer oppakken. Het zal nog even duren denk ik. Ik ben ondertussen dagelijks in de weer met de app Mondly om spaans bij te houden en het lukt me aardig. De gesprekjes gaan makkelijker. Vandaag heb ik de portier aangesproken in het spaans. We hebben een ergernis; beneden ons is een gezin komen wonen met een hond die veel alleen gelaten wordt en dag en nacht huilt. Ik vind het voor het beest erg zielig maar ook voor ons.  Maar enfin, het is doorgegeven dus......
Verder heb ik een fysiotherapeut opgezocht omdat het met mn'nrug niet opschiet. Gevolg is ook dat ik vandaag niet met de wandelgroep mee kon ☹️☹️☹️☹️☹️.
Ik heb wél 2 keer een uurtje gelopen en ook koffie gedronken op een terrasje in mijn eentje. Het is prachtig weer. Lekker warm!!!
Gisteren kwamen Kitty en Harry bij ons gourmetten. Het was een beetje behelpen, (zij brachten de mixer mee zodat ik de saus kon mixen), o.a. maar het was gezellig.

1. Kristiaan:
    14 december 2016
    Leuke foto's mam, en lekker zonnig weer daar!
  2. Thijs:
    15 december 2016
    Heel mooie foto's en sterkte met je rug [en ook met de hond]
  3. Corien der Nederlanden:
    16 december 2016
    dank voor de reacties!
  4. Jannie lammers:
    17 december 2016
    Hoe is het nu met die vervelende rug en hond? Hoop voor je dat er voor beiden een oplossing komt
  5. Corien der Nederlanden:
    18 december 2016
    Ha Jannie, de rug is pet maar het goeie is dat ik weer fysio heb en zij is uiterst secuur. Ik moet zelf oefeningen doen en hopelijk gaat het weer voorbij, Ik had net wat geschreven over de hond ergernis, ik ga het even ophalen